wtorek, 11 czerwca 2013

The beginning.



Witam wszystkich fanów i fanki Dramione. Tematyka bloga będzie się zawężała do właśnie tego paringu, którego również jestem nieśmiertelną fanką.

Jak dotąd jeszcze nie publikowałam i raczej nie zamierzam publikować swoich opowiadań. Dlatego też Dramione Love będzie pośrednikiem pomiędzy Wami, a FanFiction.net gdzie spędzam sporo czasu. Na blogu znajdziecie tłumaczenia z angielskiego opowiadań, które mnie urzekły. Będą to zarówno wielo rozdziałowe twory, jak i tak zwane one-shoty. Oczywiście wszystko za pozwoleniem oryginalnego autora.

Tak więc, jeśli jesteście fanatykiem jak ja, i czytujecie opowiadania po angielsku, a chcielibyście by właśnie to konkretne opowiadanie zostało przetłumaczone na nasz wspaniały język... śmiało wysyłajcie mi linki. Jeśli mi również się spodoba, pewnie w niedługim odstępie czasu ukaże się tutaj.

Już za kilka minut dodam pierwszy rozdział pierwszego opowiadania.

Pozdrawiam,
Lexie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Calliste Bajkowe szablony