niedziela, 15 czerwca 2014

Commitment by 0x-Coming-for-You-0x




- Jestem twoją dziewczyną?

Draco Malfoy odłożył swoją książkę by spojrzeć pytającym wzrokiem na gryfonkę, która zadała to pytanie.

- A chcesz nią być?
- Ginny i Luna zapytały mnie o to kilka dni temu, ale nie wiedziałam, co odpowiedzieć. I musisz przestać odpowiadać pytaniem na pytanie. To denerwujące, Malfoy.
- Ty czegoś nie wiedziałaś? Szybko, niech ktoś powiadomi Skeeter. I widzę, że wróciliśmy do nazwisk, Granger.

Hermiona prychnęła.

- Więc jestem twoją dziewczyną?
- Co pociąga za sobą to stanowisko?
- Cóż, po pierwsze, bylibyśmy na wyłączność. Nie mógłbyś już latać za innymi dziewczynami.
- To słaby punkt, bo już dawno nie latam za innymi dziewczynami. A ty lepiej nie lataj za żadnymi innymi facetami, bo rzucę na nich każdą klątwę, jaką znam. Jesteś moja, Granger.
- Jesteś strasznie zaborczy.
- I ty to mówisz? Byłaś spokojna niemal jak buddyjski mnich, kiedy widziałaś mnie rozmawiającego z Astorią Greengrass. – rzucił ironicznie.

Chwila ciszy.

- Racja… Musiałbyś również zabierać mnie na randki i kupować mi prezenty z okazji świąt i tym podobnych.
- Tylko wtedy?
- Cóż, możesz kupować mi prezenty bez powodu. Nie będę narzekać.
- Ten punkt też nie jest zbyt mocny. Przecież i tak już to robię.
- Tak, ale wtedy mogę być trochę mniej wdzięczna, bo to jest coś, czego się od ciebie oczekuje.
- Jeśli nie wiedziałbym lepiej, pomyślałbym, że lecisz na moją kasę.

Hermiona tylko zachichotała w odpowiedzi.

- I powiedz mi… Oczekiwałabyś pierścionka po tym wszystkim?
- Małżeństwo zwykle jest celem umawiania się. Ale oczywiście, jeśli wszystko by się między nami ułożyło.

Draco trzymał się za brodę udając, że rozważa sytuację.

- Och, jest jeszcze jedna rzecz!
- Granger, Granger… Lista wymagań tylko rośnie.
- Jako mój chłopak, byłbyś zobowiązany kochać się ze mną kiedy tylko bym sobie tego zażyczyła.

Jeśli nie wcześniej, teraz Hermiona miała jego pełną uwagę.

- I oczywiście, ja byłabym zobowiązana do tego samego względem ciebie…

Wiedział, do czego tym dąży. Ta kobieta miała w sobie więcej ze ślizgona niż chciała przyznać. Ale nie miał zamiaru opierać się jej manipulacjom, zwłaszcza teraz, kiedy wszystko miało się tak dobrze dla niego rozegrać.

- Więc… Jestem twoją dziewczyną, Draco?
- Jasna cholera, kobieto! Oczywiście, że tak!


I Draco posadził ją na swoich kolanach by mogli wspólnie wypełniać te warunki.

***
CZYTASZ = KOMENTUJESZ



Króciutka, ale taaaaka urocza :D
Zaczęłam tłumaczyć Epilog, ale nie dałam rady, więc mam dla was miniaturkę. Mam nadzieję, że wam się podoba.
Miłej niedzieli!

xoxo
Lexie

14 komentarzy:

  1. Miniaturka urocza.:)
    Lekka i przyjemna.:)
    Pozdrawiam,
    la_tua_cantante_

    dramione-badz-moja-nadzieja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, kocham takie miniaturki! Krótkie ale treściwe, przesiąknięte cudowną atmosferą nadającą związkowi Draco i Hermiony takiego ciepłego charakteru! Muszę powiedzieć, że kiedy autor potrafi przekazać historię bez zbędnych opisów uzbrajając bohaterów tylko w błyskotliwe dialogi wpadam w euforię. Od razu opowiadanie zyskuje u mnie dodatkowe punkty.

    Kolejny celny strzał w twoim wykonaniu. :) Gratuluję i życzę następnych udanych tłumaczeń!
    Skirnir

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Mam tak samo. Dziękuję za miłę słowa :)

      xoxo
      Lex

      Usuń
  3. Urocza i lekka, a przy tym słodka ;D
    Gdzie Ty to znajdujesz kobieto :D
    Pozdrawiam,Lili.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu zdecydowanie za dużo czasu spędzam na fanfiction.net :D

      xoxo
      Lex

      Usuń
  4. Naprawdę dobre :)
    Fajna, i lekka miniaturka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :)
    krótka ale zabawna i lekka :)
    Takie lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemna
    Zabawna
    I w ogóle taka naj :)
    Kocham,
    Swish

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietna miniaturka,warunki postawione,interes ubity.EXTRA.

    OdpowiedzUsuń
  8. Krótka ale świetna :)
    Interesy typowo ślizgońskie :D

    Pozdrawiam Schanee :) :*
    dramiome-moc-duszy

    OdpowiedzUsuń

Calliste Bajkowe szablony